ALERT MEDIA poprowadzi działania PR dla Żubra

150x110

Poznań, 26 lipca 2011 - Agencja PR Alert Media Communications nawiązała współpracę z Kompanią Piwowarską. Jej zadaniem będzie kompleksowe wsparcie public relations dla marki Żubr. Agencja została wyłoniona w drodze trzystopniowego przetargu. Działania dla Żubra realizować będzie zespół kierowany przez Account Managera Jędrzeja Hugo-Badera.

ŻUBR to druga marka piwna w Polsce pod względem wielkości sprzedaży. Od momentu włączenia do portfela Kompanii Piwowarskiej Żubr z lokalnej marki stał się wiceliderem rynku piwa w Polsce. Żubr to piwo warzone z naturalnych składników na skraju Puszczy Białowieskiej. To naturalne środowisko "króla puszczy" znajduje odzwierciedlenie w wartościach produktowych piwa.

Prawdziwie pełny smak zapewnia naturalne połączenie słodu karmelowego, łagodnej goryczy i podwyższonej zawartości alkoholu. Żubr jest pełen spokoju i harmonii, nieodłącznie kojarzy się z naturą i spokojem lasu. Marka Żubr dba także stale o środowisko naturalne i prowadzi wiele inicjatyw proekologicznych, angażując w nie społeczności lokalne. Żubr to jasne piwo dolnej fermentacji o zawartości ekstraktu 12% oraz alkoholu na poziomie 6%.